Justjagjonna

Bloggar om min vardag, lägger upp bilder och bloggar lite om mode och stil om jag hinner också :)

lite uppdatering

Publicerad 2012-08-02 10:52:18 i Allmänt

I förrgår for jag till linnea och sov över,for till stan,simmade,shoppade och skrattade :) Tack för att du finns metromatti <3<3
skriver inget mer än så nu.
Idag ska jag till tandläkaren och sen kanske till fagerö på loppis.(?)
Har tandläkarskräck....... BUHU
men let's face it , det är faktiskt inte sååå hemskt men iaf....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Justjagjonna

Jag är en 13,9 årig tjej från finland,dock är jag finlandsvensk.Börjar andra året i högstadiet till hösten. Bloggar om allt mellan himmel och jord :) Ngr saker du kan läsa om är : dagens stilikon,min klädstil, mina vänners klädstilar, skriver en slags klädblogg alltså ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela