Justjagjonna

Bloggar om min vardag, lägger upp bilder och bloggar lite om mode och stil om jag hinner också :)

Uppdatering

Publicerad 2012-07-17 21:08:46 i Allmänt

tänkte informera er om de största händelserna som hänt medan jag inte har bloggat...
IGÅR
Skulle testa/öva lite med vespan vilket resulterade i en krock med husvagnen och två stora blåmärken(mera svarta än blåa men ok).

IDAG
For till stan med Linnea.n :D
köpte lite kläder,en skjorta som jag klippte,sydde om och "dipdyeade" .Bilder kmr senare.
Till linnea : skåd ett så du int mistar telefon ;)
 
Rndm bilder för att inte få ett bildlöst inlg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Justjagjonna

Jag är en 13,9 årig tjej från finland,dock är jag finlandsvensk.Börjar andra året i högstadiet till hösten. Bloggar om allt mellan himmel och jord :) Ngr saker du kan läsa om är : dagens stilikon,min klädstil, mina vänners klädstilar, skriver en slags klädblogg alltså ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela