Justjagjonna

Bloggar om min vardag, lägger upp bilder och bloggar lite om mode och stil om jag hinner också :)

Soclog.se

Publicerad 2012-08-06 10:15:38 i Allmänt

JA jag vet att jag har svårt att bestämma mig...
Men nu bloggar jag på soclog igen eftersom jag saknar sidan, och saknar gemenskapen där, eftersom man är som en stor grupp där.
Här känner jag mig så liten i bloggens värld... där har jag iaf en plats i cyberrymden.
Har oxå lättare med designen där.
Så vi får se nu om jag bloggar på www.justjagjonna.soclog.se eller här i framtiden.
Listan + allt annat ( stilikon,hiss & diss m.m ) flyttas dit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Justjagjonna

Jag är en 13,9 årig tjej från finland,dock är jag finlandsvensk.Börjar andra året i högstadiet till hösten. Bloggar om allt mellan himmel och jord :) Ngr saker du kan läsa om är : dagens stilikon,min klädstil, mina vänners klädstilar, skriver en slags klädblogg alltså ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela