Justjagjonna

Bloggar om min vardag, lägger upp bilder och bloggar lite om mode och stil om jag hinner också :)

hejj halojj!

Publicerad 2010-08-29 16:05:11 i Allmänt

börjar fundera på packningen till (la laa laaaaaa!) PIISPALA!!!!!(läger skola)som vi sexor och femmor åker till iår!! 


finns massor med aktiviteter att göra där!vi fick ett papper från skolan i fredags med alla aktiviteter.....wow vi får välja 6 st.svåårt...skall skriva upp allihopa..

innebandy
simning
bowling
väggklättring
ishall
textiltryck
ansiktsmålning
tältning
äventyrsbana(typ sån som i wild kids)
klättringsvägg
kanot paddling
fiske
bastu och simmning
gokart
bågskytte
stensmyckes tillverkning
badmington,tennis
hantverk



liite mycket eller vad tycker ni?

ja vet!ni skriver  vad ni skulle välja ! skriv det i en kommentar!glöm inte att välja 6 stycken!



detta inlägget blev lite långt  ska lägga in ett nytt om några minuter:)

hej så länge!<3

Kommentarer

Postat av: Daniel.S

Publicerad 2010-09-04 19:15:41

Textiltryk

Bastu & Simmning

Fiske

bowling

väggklätring

kanot paddling

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Justjagjonna

Jag är en 13,9 årig tjej från finland,dock är jag finlandsvensk.Börjar andra året i högstadiet till hösten. Bloggar om allt mellan himmel och jord :) Ngr saker du kan läsa om är : dagens stilikon,min klädstil, mina vänners klädstilar, skriver en slags klädblogg alltså ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela