Justjagjonna

Bloggar om min vardag, lägger upp bilder och bloggar lite om mode och stil om jag hinner också :)

bloggen nere

Publicerad 2012-07-14 09:45:09 i Allmänt

Min hektiska dag ... elr njae.....
kl 2  : födelsedagskalas (syster,sambo och mosters lilla guldklimp)
kl halv 7 (?) :80tals fest (vid mina kusiner , bl.a emmi)
fest hela dygnet nu elu hu vae ? ;)
Bloggningen kmr inte att vara riktigt bra nu men you'll survive...

 
Idag hissar vi fiskbensflätor.
Varför:
Jättevackra
passar till allt
lätt att laga
Blir fina på bild ;)
 
Miia på bild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Justjagjonna

Jag är en 13,9 årig tjej från finland,dock är jag finlandsvensk.Börjar andra året i högstadiet till hösten. Bloggar om allt mellan himmel och jord :) Ngr saker du kan läsa om är : dagens stilikon,min klädstil, mina vänners klädstilar, skriver en slags klädblogg alltså ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela