Justjagjonna

Bloggar om min vardag, lägger upp bilder och bloggar lite om mode och stil om jag hinner också :)

Dagens stilikon

Publicerad 2012-07-11 16:37:33 i Allmänt

Många skulle ge vad som helst för att få se ut som henne,många gillar henne , ngn kanske inte tkr om henne alls.
Dagens stilikon är den mkt kända tvillingen ur olsen familjen , nämligen Mary kate olsen.
Snyggare stil får man leta efter.
 
 bildkälla:http://www.thebrunetteshake.com/2012/01/mary-kate-and-ashley-olsen-style.html
lite billigare kläder i hennes stil (mittenbilden) :
H&M 19.90 €

110 CHILLI Eurosko 699 Svenska kronor
H&M 7.95 €
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Justjagjonna

Jag är en 13,9 årig tjej från finland,dock är jag finlandsvensk.Börjar andra året i högstadiet till hösten. Bloggar om allt mellan himmel och jord :) Ngr saker du kan läsa om är : dagens stilikon,min klädstil, mina vänners klädstilar, skriver en slags klädblogg alltså ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela