Justjagjonna

Bloggar om min vardag, lägger upp bilder och bloggar lite om mode och stil om jag hinner också :)

RUBRIK

Publicerad 2012-07-08 11:13:00 i Allmänt

Tänker börja blogga här igen I think :)
 
Liten kort presentation :)
(kopierat från min andra blogg)
 

Fullständigt namn : Jonna Maria Ellinor Löfgren


Ålder : 13 år


Födelsedag : 4 oktober 1998


Hobby : Fotografering ,klädritning, vara med vänner , skratta , mm


Jag hatar : Sjukdomar,dåliga hår dagar , falska / elaka "vänner"...


Jag gillar :
 KLÄDER , familj,vänner,SOMMAR , att tönta runt i onepiece mm

                           övrigt 
Just nu har jag sommarlov men till hösten går jag i klass 8B i högstadiet i petalax. Där går jag och min härliga klass från klockan 9 på morgonen ,till klockan 3 på eftermiddagen.Jag åker kl 8 på morgonen och kmr hem ca 4 på eftermiddagen.

 

Nej, jag har inte världens mest uppdaterade blogg och skriver inte alltid om intressanta saker, men det försöker jag inte heller 

 


Om ni undrar ngt mer så får ni fråga på bloggen här :)

ps. min andra blogg : www.justjagjonna.soclog.se

 

Läs / gilla/ hata / kommentera  It's your choice 

Hur jag ser ut nuförtiden ??
jaa ser bättre ut än senast då jag bloggade här och jag bombar inte bloggen med pinsamma inlägg längre ;)
Bild kmr sen OM ni läser bloggen i framtiden ? ;) ska vi satsa på det ? :) Jao...men vi hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Justjagjonna

Jag är en 13,9 årig tjej från finland,dock är jag finlandsvensk.Börjar andra året i högstadiet till hösten. Bloggar om allt mellan himmel och jord :) Ngr saker du kan läsa om är : dagens stilikon,min klädstil, mina vänners klädstilar, skriver en slags klädblogg alltså ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela